Polityka Wysyłki

Polityka wysyłki

Posiadamy kilka magazynów zlokalizowanych w USA, CA, UE, UK, AU i Chinach. Normalnie, Twoje zamówienie zostanie wysłane bezpośrednio z magazynu znajdującego się w pobliżu Twojej lokalizacji. W przypadku, gdy magazyn w Twojej okolicy nie ma danego produktu na stanie, wysyłamy Twoją paczkę bezpośrednio z Chin, aby zrealizować Twoje zamówienie.

Czas dostawy produktów przedstawia się następująco: (dotyczy tylko produktów zakupionych bezpośrednio na https://anycubicofficial.pl.)

Wysyłka z Produkt Czas przetwarzania Czas dostawy Opłata za wysyłkę
Magazyny w UE Drukarki 3D FDM 1 dzień roboczy 3-8 dni roboczych Darmowa (z wyłączeniem odległych lokalizacji, a stawki opłat oparte są na odległości)
Drukarki 3D z żywicą
Urządzenie do mycia i utwardzania
Filament i żywica UV
Akcesoria
Magazyn w Chinach Akcesoria 5-15 dni roboczych Płatne zgodnie z odległością

*Czas dostawy = Czas przetwarzania + Czas dostawy

Ze względów politycznych nie obsługujemy wypełniania adresów skrytek pocztowych ani adresów wojskowych.

Opis sytuacji logistycznej w okresie szczytowym:

Z powodu wzrostu zamówień w trakcie Czarnego Piątku i Cyber Poniedziałku, postaramy się wysłać dostępne produkty w ciągu 1 dnia roboczego od złożenia zamówienia przez klienta (dla zamówień przedpremierowych prosimy o odniesienie się do szacowanego czasu dostawy podanego na interfejsie zamówienia).

Dodatkowo, z powodu zwiększonej ilości paczek, transport lub odprawa celna mogą być wolniejsze niż zwykle, co może skutkować dłuższymi czasami dostawy. Jeśli paczka jest opóźniona o 1-2 dni i status logistyki nie jest aktualizowany, prosimy o cierpliwość przez kilka dni. Można sprawdzić status logistyki na oficjalnej stronie internetowej 17 track. Jeśli nie ma aktualizacji logistyki dla paczki przez ponad 7 dni lub występują inne nieprawidłowości, prosimy o kontakt z zespołem obsługi klienta za pośrednictwem e-mail official@anycubic.com, a my postaramy się rozwiązać Państwa problem tak szybko, jak to możliwe.

Podatki i opłaty celne

Cena zakupu NIE obejmuje opłat celnych, VAT-u i innych podatków i opłat.

Najczęściej zadawane pytania

Pytanie: Czy mogę zmienić adres dostawy mojego zamówienia?

Odpowiedź: Zamówienia można edytować lub anulować tylko przed wysyłką za pośrednictwem naszego zespołu obsługi klienta na adres official@anycubic.com.

Pytanie: Śledzenie przesyłki nie jest aktualizowane po wysłaniu. Co powinienem zrobić?

Odpowiedź: Jeśli śledzenie przesyłki nie jest aktualizowane po 7 dniach, skontaktuj się z nami. Jeśli mniej niż 7 dni, proszę cierpliwie poczekać.

Pytanie: Dlaczego otrzymałem tylko połowę mojego zamówienia?

Odpowiedź: Możliwe, że podzieliliśmy Twoje zamówienie na kilka paczek. Może spowolnienie w dostawie powoduje brak synchronizacji. Proszę poczekać 7 dni i skontaktować się z nami w celu śledzenia przesyłki.

Pytanie: Otrzymałem e-mail o dostarczeniu przesyłki, ale nic nie dotarło. Co powinienem zrobić?

Odpowiedź: Zaleca się, aby najpierw skontaktować się z lokalnym urzędem pocztowym w celu potwierdzenia i sprawdzenia otoczenia pod kątem paczek. Prosimy o kontakt z nami, chętnie pomożemy.