Polityka Wysyłki

Polityka wysyłki

Posiadamy kilka magazynów zlokalizowanych w USA, CA, UE, UK, AU i Chinach. Normalnie, Twoje zamówienie zostanie wysłane bezpośrednio z magazynu znajdującego się w pobliżu Twojej lokalizacji. W przypadku, gdy magazyn w Twojej okolicy nie ma danego produktu na stanie, wysyłamy Twoją paczkę bezpośrednio z Chin, aby zrealizować Twoje zamówienie.

Czas dostawy produktów przedstawia się następująco: (dotyczy tylko produktów zakupionych bezpośrednio na https://anycubicofficial.pl.)

Wysyłka z Produkt Czas przetwarzania Czas dostawy Opłata za wysyłkę
Magazyny w UE Drukarki 3D FDM 1 dzień roboczy 3-8 dni roboczych Darmowa (z wyłączeniem odległych lokalizacji, a stawki opłat oparte są na odległości)
Drukarki 3D z żywicą
Urządzenie do mycia i utwardzania
Filament i żywica UV
Akcesoria
Magazyn w Chinach Akcesoria 5-15 dni roboczych Płatne zgodnie z odległością

*Czas dostawy = Czas przetwarzania + Czas dostawy

Ze względów politycznych nie obsługujemy wypełniania adresów skrytek pocztowych ani adresów wojskowych.

Podatki i opłaty celne

Cena zakupu NIE obejmuje opłat celnych, VAT-u i innych podatków i opłat.

Najczęściej zadawane pytania

Pytanie: Czy mogę zmienić adres dostawy mojego zamówienia?

Odpowiedź: Zamówienia można edytować lub anulować tylko przed wysyłką za pośrednictwem naszego zespołu obsługi klienta. Kliknij tutaj, aby się z nami skontaktować.

Pytanie: Śledzenie przesyłki nie jest aktualizowane po wysłaniu. Co powinienem zrobić?

Odpowiedź: Jeśli śledzenie przesyłki nie jest aktualizowane po 7 dniach, skontaktuj się z nami. Jeśli mniej niż 7 dni, proszę cierpliwie poczekać.

Pytanie: Dlaczego otrzymałem tylko połowę mojego zamówienia?

Odpowiedź: Możliwe, że podzieliliśmy Twoje zamówienie na kilka paczek. Może spowolnienie w dostawie powoduje brak synchronizacji. Proszę poczekać 7 dni i skontaktować się z nami w celu śledzenia przesyłki.

Pytanie: Otrzymałem e-mail o dostarczeniu przesyłki, ale nic nie dotarło. Co powinienem zrobić?

Odpowiedź: Zaleca się, aby najpierw skontaktować się z lokalnym urzędem pocztowym w celu potwierdzenia i sprawdzenia otoczenia pod kątem paczek. Prosimy o kontakt z nami, chętnie pomożemy.