Polityka Wysyłki

Strefa wysyłki i opłaty

Mamy kilka magazynów zlokalizowanych w USA, CA, UE, Wielkiej Brytanii, AU i Chinach. Zwykle Twoje zamówienie będzie wysyłane bezpośrednio z magazynu w pobliżu Twojej lokalizacji. Czasami, jeśli magazyn w pobliżu wyczerpie zapasy, wyślemy Twoją paczkę bezpośrednio z Chin, aby zrealizować Twoje zamówienie.

Przewidywany czas dostawy dla przedmiotów jest następujący: (tylko dla przedmiotów zakupionych bezpośrednio na anycubicofficial.pl.)

Wysyłka z Kraj / region Przedmiot Koszt wysyłki Czas przetwarzania Czas wysyłki
USA Kontynentalna Ameryka Drukarki 3D FDM
Drukarki 3D z żywicy
Maszyna do mycia i utwardzania
Filament i żywica UV
Akcesoria
Darmowa wysyłka 1 dzień roboczy 3-8 dni roboczych
Odległe obszary USA Alaska, Guam, Hawaje, Wyspy Marshalla, Mariany Północne, Portoryko, Wyspy Dziewicze Stanów Zjednoczonych, Siły Zbrojne Ameryki, Siły Zbrojne Europy, Siły Zbrojne Pacyfiku Proszę podać swój adres, aby zobaczyć stawki.
UE Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Niemcy, Grecja, Węgry, Irlandia, Włochy, Łotwa, Litwa, Luksemburg, Malta, Monako, Holandia, Norwegia, Polska, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Hiszpania, Szwecja, Szwajcaria, Rosja Darmowa wysyłka
UK Zjednoczone Królestwo Darmowa wysyłka
CA Kanada Darmowa wysyłka
AU Australia Darmowa wysyłka
Nowa Zelandia Drukarki 3D, materiały, akcesoria; Jednak wszystkie modele Max nie mogą być wysyłane. Drukarki: dodatkowe $40
Materiały i akcesoria: dodatkowe $20
Magazyn w Chinach Meksyk, Kolumbia, Ekwador,Liechtenstein, Macedonia Północna, Watykan Drukarki 3D, materiały, akcesoria;
Płyny (żywice) nie mogą być wysyłane
Reszta krajów, proszę podać swój adres, aby zobaczyć stawki. 5-15 dni roboczych
Inne kraje Wszystkie produkty

*Proszę pamiętać, że każdy magazyn ma inne specyfikacje maszyn i ilości zapasów. Upewnij się, że dokładnie sprawdziłeś szczegóły zamówienia.

 

*Czas dostawy = Czas przetwarzania + Czas wysyłki

*Ze względów politycznych nie wspieramy podawania adresów skrytek pocztowych ani adresów wojskowych.

*Uwaga: Ze względu na ograniczenia polityczne nasza firma logistyczna nie może świadczyć usług dostawy do następujących krajów, głównie Ukraina/Izrael/Wyspy Alandzkie/Białoruś/Wyspy Owcze/Guadalupe/Guernsey/Wyspa Man/Jersey/Mołdawia/Svalbard i Jan Mayen/Bośnia i Hercegowina.

Podatki i cła

Cena zakupu NIE obejmuje ceł importowych, VAT i innych podatków oraz opłat.

Często zadawane pytania

Q: Czy mogę zmienić adres wysyłki mojego zamówienia?

A: Zamówienia można edytować lub anulować tylko przed wysyłką za pośrednictwem naszego zespołu obsługi klienta https://support.anycubic.com.

Q: Śledzenie logistyki nie zostało zaktualizowane po wysyłce. Co powinienem zrobić?

A: Jeśli śledzenie logistyki nie zostało zaktualizowane po 7 dniach, prosimy o kontakt. Jeśli w ciągu 7 dni, prosimy o cierpliwość.

Q: Dlaczego otrzymałem tylko połowę mojego zamówienia?

A: Mogliśmy podzielić Twoje zamówienie na kilka paczek. Być może powolny transport powoduje niespójność szybkości dostawy. Prosimy czekać 7 dni i skontaktować się z nami w celu śledzenia logistyki.

Q: Otrzymałem email o dostarczeniu przesyłki, ale nic nie dotarło. Co powinienem zrobić?

A: Zalecamy najpierw zadzwonić do lokalnego urzędu pocztowego, aby potwierdzić i ponownie sprawdzić otoczenie pod kątem paczek. Prosimy o kontakt z nami, chętnie pomożemy.