Polityka Wysyłki
Strefa wysyłki i opłaty
Mamy kilka magazynów zlokalizowanych w USA, CA, UE, Wielkiej Brytanii, AU i Chinach. Zwykle Twoje zamówienie będzie wysyłane bezpośrednio z magazynu w pobliżu Twojej lokalizacji. Czasami, jeśli magazyn w pobliżu wyczerpie zapasy, wyślemy Twoją paczkę bezpośrednio z Chin, aby zrealizować Twoje zamówienie.
Przewidywany czas dostawy dla przedmiotów jest następujący: (tylko dla przedmiotów zakupionych bezpośrednio na anycubicofficial.pl.)
Wysyłka z | Kraj / region | Przedmiot | Koszt wysyłki | Czas przetwarzania | Czas wysyłki |
---|---|---|---|---|---|
USA | Kontynentalna Ameryka | Drukarki 3D FDM Drukarki 3D z żywicy Maszyna do mycia i utwardzania Filament i żywica UV Akcesoria |
Darmowa wysyłka | 1 dzień roboczy | 3-8 dni roboczych |
Odległe obszary USA | Alaska, Guam, Hawaje, Wyspy Marshalla, Mariany Północne, Portoryko, Wyspy Dziewicze Stanów Zjednoczonych, Siły Zbrojne Ameryki, Siły Zbrojne Europy, Siły Zbrojne Pacyfiku | Proszę podać swój adres, aby zobaczyć stawki. | |||
UE | Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Niemcy, Grecja, Węgry, Irlandia, Włochy, Łotwa, Litwa, Luksemburg, Malta, Monako, Holandia, Norwegia, Polska, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Hiszpania, Szwecja, Szwajcaria, Rosja | Darmowa wysyłka | |||
UK | Zjednoczone Królestwo | Darmowa wysyłka | |||
CA | Kanada | Darmowa wysyłka | |||
AU | Australia | Darmowa wysyłka | |||
Nowa Zelandia | Drukarki 3D, materiały, akcesoria; Jednak wszystkie modele Max nie mogą być wysyłane. | Drukarki: dodatkowe $40 | |||
Materiały i akcesoria: dodatkowe $20 | |||||
Magazyn w Chinach | Meksyk, Kolumbia, Ekwador,Liechtenstein, Macedonia Północna, Watykan | Drukarki 3D, materiały, akcesoria; Płyny (żywice) nie mogą być wysyłane |
Reszta krajów, proszę podać swój adres, aby zobaczyć stawki. | 5-15 dni roboczych | |
Inne kraje | Wszystkie produkty |
*Proszę pamiętać, że każdy magazyn ma inne specyfikacje maszyn i ilości zapasów. Upewnij się, że dokładnie sprawdziłeś szczegóły zamówienia.
*Czas dostawy = Czas przetwarzania + Czas wysyłki
*Ze względów politycznych nie wspieramy podawania adresów skrytek pocztowych ani adresów wojskowych.
*Uwaga: Ze względu na ograniczenia polityczne nasza firma logistyczna nie może świadczyć usług dostawy do następujących krajów, głównie Ukraina/Izrael/Wyspy Alandzkie/Białoruś/Wyspy Owcze/Guadalupe/Guernsey/Wyspa Man/Jersey/Mołdawia/Svalbard i Jan Mayen/Bośnia i Hercegowina.
Podatki i cła
Cena zakupu NIE obejmuje ceł importowych, VAT i innych podatków oraz opłat.
Często zadawane pytania
Q: Czy mogę zmienić adres wysyłki mojego zamówienia?
A: Zamówienia można edytować lub anulować tylko przed wysyłką za pośrednictwem naszego zespołu obsługi klienta https://support.anycubic.com.
Q: Śledzenie logistyki nie zostało zaktualizowane po wysyłce. Co powinienem zrobić?
A: Jeśli śledzenie logistyki nie zostało zaktualizowane po 7 dniach, prosimy o kontakt. Jeśli w ciągu 7 dni, prosimy o cierpliwość.
Q: Dlaczego otrzymałem tylko połowę mojego zamówienia?
A: Mogliśmy podzielić Twoje zamówienie na kilka paczek. Być może powolny transport powoduje niespójność szybkości dostawy. Prosimy czekać 7 dni i skontaktować się z nami w celu śledzenia logistyki.
Q: Otrzymałem email o dostarczeniu przesyłki, ale nic nie dotarło. Co powinienem zrobić?
A: Zalecamy najpierw zadzwonić do lokalnego urzędu pocztowego, aby potwierdzić i ponownie sprawdzić otoczenie pod kątem paczek. Prosimy o kontakt z nami, chętnie pomożemy.