Polityka Wysyłki
Polityka wysyłki
Posiadamy kilka magazynów zlokalizowanych w USA, CA, UE, UK, AU i Chinach. Normalnie, Twoje zamówienie zostanie wysłane bezpośrednio z magazynu znajdującego się w pobliżu Twojej lokalizacji. W przypadku, gdy magazyn w Twojej okolicy nie ma danego produktu na stanie, wysyłamy Twoją paczkę bezpośrednio z Chin, aby zrealizować Twoje zamówienie.
Czas dostawy produktów przedstawia się następująco: (dotyczy tylko produktów zakupionych bezpośrednio na https://anycubicofficial.pl.)
Wysyłka z | Produkt | Czas przetwarzania | Czas dostawy | Opłata za wysyłkę |
Magazyny w UE | Drukarki 3D FDM | 1 dzień roboczy | 3-8 dni roboczych | Darmowa (z wyłączeniem odległych lokalizacji, a stawki opłat oparte są na odległości) |
Drukarki 3D z żywicą | ||||
Urządzenie do mycia i utwardzania | ||||
Filament i żywica UV | ||||
Akcesoria | ||||
Magazyn w Chinach | Akcesoria | 5-15 dni roboczych | Płatne zgodnie z odległością |
*Czas dostawy = Czas przetwarzania + Czas dostawy
Ze względów politycznych nie obsługujemy wypełniania adresów skrytek pocztowych ani adresów wojskowych.
Opis sytuacji logistycznej w okresie szczytowym:
Z powodu wzrostu zamówień w trakcie Czarnego Piątku i Cyber Poniedziałku, postaramy się wysłać dostępne produkty w ciągu 1 dnia roboczego od złożenia zamówienia przez klienta (dla zamówień przedpremierowych prosimy o odniesienie się do szacowanego czasu dostawy podanego na interfejsie zamówienia).
Dodatkowo, z powodu zwiększonej ilości paczek, transport lub odprawa celna mogą być wolniejsze niż zwykle, co może skutkować dłuższymi czasami dostawy. Jeśli paczka jest opóźniona o 1-2 dni i status logistyki nie jest aktualizowany, prosimy o cierpliwość przez kilka dni. Można sprawdzić status logistyki na oficjalnej stronie internetowej 17 track. Jeśli nie ma aktualizacji logistyki dla paczki przez ponad 7 dni lub występują inne nieprawidłowości, prosimy o kontakt z zespołem obsługi klienta za pośrednictwem e-mail official@anycubic.com, a my postaramy się rozwiązać Państwa problem tak szybko, jak to możliwe.
Podatki i opłaty celne
Cena zakupu NIE obejmuje opłat celnych, VAT-u i innych podatków i opłat.
Najczęściej zadawane pytania
Pytanie: Czy mogę zmienić adres dostawy mojego zamówienia?
Odpowiedź: Zamówienia można edytować lub anulować tylko przed wysyłką za pośrednictwem naszego zespołu obsługi klienta na adres official@anycubic.com.
Pytanie: Śledzenie przesyłki nie jest aktualizowane po wysłaniu. Co powinienem zrobić?
Odpowiedź: Jeśli śledzenie przesyłki nie jest aktualizowane po 7 dniach, skontaktuj się z nami. Jeśli mniej niż 7 dni, proszę cierpliwie poczekać.
Pytanie: Dlaczego otrzymałem tylko połowę mojego zamówienia?
Odpowiedź: Możliwe, że podzieliliśmy Twoje zamówienie na kilka paczek. Może spowolnienie w dostawie powoduje brak synchronizacji. Proszę poczekać 7 dni i skontaktować się z nami w celu śledzenia przesyłki.
Pytanie: Otrzymałem e-mail o dostarczeniu przesyłki, ale nic nie dotarło. Co powinienem zrobić?
Odpowiedź: Zaleca się, aby najpierw skontaktować się z lokalnym urzędem pocztowym w celu potwierdzenia i sprawdzenia otoczenia pod kątem paczek. Prosimy o kontakt z nami, chętnie pomożemy.