Polityka obsługi posprzedażowej i zwrotów
Bardzo cenimy obsługę klienta i dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić doskonałą obsługę, która zapewni Państwu satysfakcję. Rozumiemy również, jak ważna jest obsługa klienta w budowaniu i utrzymywaniu dobrych relacji z klientami. Nasz zespół jest oddany wspieraniu Państwa w rozwiązywaniu wszelkich problemów lub potrzeb, jakie mogą Państwo mieć.
CZĘŚĆ 1: Polityka Zwrotów i Wymiany
Polityka zwrotów i wymiany Anycubic dotyczy wyłącznie produktów zakupionych na oficjalnej stronie internetowej Anycubic. Jeśli mają Państwo jakiekolwiek problemy z zamówieniem, prosimy o kontakt z naszym Zespołem Obsługi Klienta podając numer zamówienia. Jeśli produkt został zakupiony za pośrednictwem strony trzeciej lub innego kanału zakupowego (np. detalista) i muszą Państwo postępować zgodnie z ich polityką, prosimy o bezpośredni kontakt z nimi w celu uzyskania pomocy. Jeśli potrzebują Państwo wsparcia technicznego, prosimy o kontakt z naszym zespołem posprzedażnym podając kod SN (znajdujący się na urządzeniu) oraz numer zamówienia, a my z przyjemnością Państwu pomożemy.
Proszę pamiętać:
① Prosimy nie zwracać produktu bez naszej zgody. Nie akceptujemy odbioru osobistego ani przesyłek z opłatą za pobraniem.
② Aby zapobiec uszkodzeniom podczas transportu, prosimy o użycie oryginalnego opakowania i materiałów opakowaniowych do wysyłki zwracanego produktu. W przeciwnym razie wszelkie straty spowodowane nieużywaniem oryginalnego opakowania i materiałów będą Państwa odpowiedzialnością.
③ Dokonamy inspekcji zwróconych przedmiotów i jeśli spełniają one kryteria zwrotu i wymiany, dokonamy zwrotu pieniędzy lub wymiany (Anycubic wspiera wyłącznie zwroty za pierwotną kwotę zamówienia lub koszty ponownej wysyłki produktu; lokalne cła lub inne opłaty poniesione podczas transportu nie są uwzględnione). Jeśli zwrócone przedmioty nie spełniają standardów inspekcji i zostały już wysłane do magazynu Anycubic, Anycubic zastrzega sobie prawo do odmowy zwrotu pieniędzy lub wymiany, a Państwo będą odpowiedzialni za wszelkie koszty związane ze zwrotem.
④ Proces zwrotu zostanie zakończony w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania zwróconych przedmiotów. Prosimy o pozostanie w kontakcie i regularne sprawdzanie poczty e-mail, aby upewnić się, że poprawnie otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Jeśli zwrócone przedmioty zostały użyte, uszkodzone lub brakuje im części, możemy potrącić część kwoty zwrotu w celu pokrycia utraty wartości.
⑤ Jeśli zostanie wydany zwrot pieniędzy za Państwa zamówienie, wahania kursów walut między datą płatności a datą zwrotu mogą spowodować niewielką różnicę między kwotą zwrotu a pierwotną kwotą płatności. W celu uzyskania dalszych szczegółów prosimy o kontakt z Państwa bankiem płatniczym.
1. 14-dniowy zwrot bez podania przyczyny oraz 30-dniowa gwarancja posprzedażowa (limit czasowy na zwrot lub wymianę)
- Jeśli musisz zwrócić produkt z własnych powodów, takich jak niezadowolenie, niechciany zakup, błędny zakup, itp., prosimy o zwrócenie produktu wraz z akcesoriami, opakowaniem, prezentami (jeśli były dołączone), w dobrym stanie, nie wpływającym na możliwość dalszej sprzedaży, w ciągu 14 dni od daty podpisania odbioru, a my dokonamy zwrotu po potwierdzeniu stanu produktu.
*Ponieważ produkt nie ma wad jakościowych, musisz pokryć koszty zwrotu. - Jeśli produkt nie jest zgodny z oryginalnym opisem produktu w jednym lub więcej istotnych aspektach, prosimy o kontakt z nami w ciągu 7 dni od daty podpisania odbioru, a my dokonamy wymiany lub zwrotu produktu po potwierdzeniu stanu.
- Prosimy o używanie produktu zgodnie z instrukcją obsługi po podpisaniu odbioru. Jeśli wystąpi problem z jakością produktu, który nie jest spowodowany czynnikami ludzkimi, prosimy o kontakt z naszym zespołem obsługi klienta w ciągu 30 dni od daty podpisania odbioru i odesłanie produktu zgodnie z procesem zwrotu. Dokonamy inspekcji posprzedażowej produktu i dokonamy zwrotu lub wymiany po potwierdzeniu stanu.
- Uwaga na opłaty transgraniczne: Jeśli adres Twojego zwrotu lub ponownej wysyłki nie jest adresem oryginalnego zamówienia, dodatkowe koszty transportu (fracht, podatki itp.) zostaną poniesione przez Ciebie.
2. Usługi wymiany lub zwrotu nie będą świadczone w następujących okolicznościach:
- Przekroczony czas na zwrot lub wymianę.
- Nie dostarczono dowodu zakupu, numeru zamówienia, paragonów lub faktur, lub istnieje uzasadnione podejrzenie, że zostały one sfałszowane lub zmodyfikowane.
- Produkty wysłane do Anycubic w celu wymiany nie zawierają wszystkich oryginalnych części, akcesoriów i opakowania lub zawierają przedmioty uszkodzone z powodu błędu użytkownika.
- Anycubic przeprowadził inspekcję posprzedażową i stwierdził, że produkt nie ma wad jakościowych ani defektów.
- Każda awaria lub uszkodzenie produktu spowodowane nieprzestrzeganiem instrukcji obsługi, niewłaściwą instalacją i obsługą, nieprawidłowym użyciem lub samodzielną modyfikacją produktu, w tym między innymi wilgocią, pleśnią, nadmiernym użytkowaniem i wnikaniem obcych substancji (np. woda, olej, piasek itp.).
- Ślady ingerencji lub modyfikacji etykiet produktu, kodu SN, znaków wodnych itp.
- Uszkodzenia spowodowane przez niekontrolowane czynniki zewnętrzne, w tym pożar, powódź, silne wiatry lub uderzenia pioruna.
- Niezwrócenie produktu do Anycubic w ciągu 7 dni roboczych po potwierdzeniu wymiany przez Anycubic.
- Brak możliwości dostarczenia dowodów uszkodzenia podczas transportu lub zdjęć/filmów pokazujących awarię maszyny.
- Awaria lub uszkodzenie produktu spowodowane przez nieautoryzowaną naprawę.
Wszystkie wymiany będą przetwarzane po potwierdzeniu przez magazyn odbioru zwróconych przedmiotów.
3. Koszty wysyłki powinny być pokrywane przez kupującego w następujących sytuacjach:
- Kupujący zażądał zwrotu z powodu własnych powodów (produkt nie ma wad jakościowych).
- Zwrócony produkt nie jest zgodny z produktem zgłoszonym do zwrotu przez Anycubic.
- Zwracanie produktu, który został zgłoszony jako wadliwy, ale został uznany za sprawny przez kontrolę jakości Anycubic.
- Produkt został uszkodzony podczas procesu zwrotu.
- Zwroty dokonane poza zatwierdzonym procesem gwarancyjnym.
PART 2: POLITYKA NAPRAW
Polityka gwarancyjna dotyczy produktów zakupionych przez Anycubic lub autoryzowanego dystrybutora Anycubic i jest ważna w okresie gwarancyjnym.
Proszę zauważyć, że nieautoryzowane naprawy i modyfikacje mogą unieważnić gwarancję produktu i dodatkowo zwiększyć koszty napraw. Dlatego zawsze korzystaj z wyznaczonego przez Anycubic centrum serwisowego lub autoryzowanych dystrybutorów w przypadku konieczności napraw, aby uniknąć dodatkowych wydatków i możliwych ryzyk.
Okresy gwarancyjne mogą się różnić w zależności od produktów i komponentów. Okres gwarancyjny na kompletną maszynę wynosi jeden rok (z wyłączeniem maszyn podarowanych i używanych). Aby poznać okres gwarancyjny głównych komponentów maszyny, zapoznaj się z tabelą OKRES GWARANCYJNY poniżej lub skontaktuj się z naszym zespołem obsługi posprzedażowej, aby zweryfikować konkretny okres gwarancyjny dla Twojego produktu lub części. Okres gwarancyjny na produkt zaczyna się w dniu dostarczenia produktu, chyba że ustalono inaczej między Tobą a Anycubic.
Jeśli masz problem z jakością swojej maszyny i wymienisz ją w okresie gwarancyjnym, okres gwarancyjny zostanie zawieszony na czas oczekiwania na wymianę i będzie kontynuowany po otrzymaniu wymienionego produktu. Należy jednak pamiętać, że okres gwarancyjny wymienionego produktu lub akcesorium będzie taki sam jak pozostały okres gwarancyjny oryginalnego produktu.
*Warunki gwarancji w innych regionach: Jeśli przepisy o ochronie konsumentów lub regulacje w Twoim kraju różnią się od okresu gwarancyjnego określonego przez nas, zapewnimy obsługę posprzedażową zgodnie z lokalnymi przepisami na podstawie warunków gwarancji w Twoim kraju.
OKRES GWARANCYJNY
Uwaga: Okres gwarancyjny na ekran LCD niektórych maszyn został wydłużony z 3 miesięcy do 6 miesięcy. Modele objęte: Mono 2, Mono X 6Ks, Mono M5s, Mono M5, Mono M5s pro, Mono M7 pro oraz drukarki LCD wprowadzone przez Anycubic później.
Technologia | Komponenty | Okres gwarancyjny |
---|---|---|
FDM |
Głowica drukująca (w tym hot end), Zespół ekstrudera, Magnetyczna platforma, Nóż, Koło zębate ekstrudera |
3 miesiące |
Podgrzewany stół, Płyta szklana | 6 miesięcy | |
Pozostałe główne komponenty (z wyjątkiem narzędzi) |
12 miesięcy | |
LCD/DLP | Ekran LCD (seria M3, Mono 4K, Mono 6K, Mono X, Mono X2, M7, M7 Max, Mono 4, Mono 4 Ultra) | 3 miesiące |
Ekran LCD (Mono 2, Mono X 6Ks, Mono M5s, Mono M5, Mono M5s Pro, M7 pro) | 6 miesięcy | |
Pozostałe główne komponenty (z wyjątkiem narzędzi i folii FEP) |
12 miesięcy | |
Akcesoria (Sprzedawane oddzielnie) | Dysza (materiały eksploatacyjne nie są objęte gwarancją) | Brak |
Nóż | 3 miesiące | |
Głowica drukująca/moduł głowicy drukującej | 3 miesiące | |
Uchwyt kabla | 3 miesiące | |
Wycieraczka oczyszczająca | 3 miesiące | |
Zespół ekstrudera | 3 miesiące | |
Podgrzewany stół/Magnetyczna platforma (zarysowania, uszkodzenia spowodowane upadkami lub uderzeniami nie są objęte gwarancją) | 3 miesiące | |
Płyta główna (płyta PCB) | 3 miesiące | |
Wentylator chłodzący | 3 miesiące | |
Pas napędowy | 3 miesiące | |
Silnik | 3 miesiące | |
Rura teflonowa (rura PTFE) | Brak | |
Kamera | 3 miesiące | |
Ekran kontrolny | 3 miesiące | |
Ekran LCD (wycieki żywicy, uszkodzenia folii odpornej na zarysowania, uszkodzenia spowodowane przez człowieka oraz uszkodzenia spowodowane zderzeniami nie są objęte gwarancją) | 3 miesiące | |
Moduł lampy UV/soczewka | 3 miesiące | |
AirPure (węgiel aktywny (materiały eksploatacyjne), uszkodzenia spowodowane przez człowieka oraz demontaż nie są objęte gwarancją) | 6 miesięcy | |
Folia (FEP/NFEP/ACF, materiały eksploatacyjne nie podlegają gwarancji) | Brak | |
Kuweta na żywicę/Inteligentna kuweta na żywicę (narzędzia instalacyjne i śruby nie są objęte gwarancją) | 3 miesiące | |
Rura pompy perystaltycznej (materiały eksploatacyjne nie podlegają gwarancji) | Brak | |
Jednostka automatycznego podawania | 3 miesiące | |
Pojemnik do mycia (brak gwarancji na uszkodzenia spowodowane przez człowieka; na przykład: resztki utwardzonej żywicy w pojemniku do mycia) | 3 miesiące |
Wymogi uzyskania obsługi posprzedażowej:
1. Kupujący musi przedstawić dowód zakupu, fakturę lub paragon oraz numer zamówienia;
2. Produkt nie został uszkodzony lub zmodyfikowany w sposób sztuczny ani bez zgody;
3. Obsługa klienta spełnia wymagania instrukcji obsługi produktu i nie narusza warunków użytkowania;
4. Akcesoria i peryferia używane przez klienta spełniają wymagania produktu i nie powodują jego uszkodzenia;
5. Konieczne jest podanie kodu SN uszkodzonego produktu lub widocznych dowodów opisujących usterkę;
Jak uzyskać usługę gwarancyjną
Jeśli produkt nie działa zgodnie z gwarancją w okresie gwarancyjnym, możesz uzyskać obsługę posprzedażową, tworząc nowe zgłoszenie i informując nas, jak możemy Ci pomóc. Może zaoszczędzić czas, jeśli najpierw rozwiążesz problemy, odwiedzając nasze WIKI lub przeglądając Instrukcje obsługi przed złożeniem roszczenia gwarancyjnego.
*Jeśli Twój produkt przekroczył okres gwarancji, zapewnimy Ci dożywotnie, darmowe wsparcie techniczne.
Co zrobi Anycubic
Anycubic zdiagnozuje i rozwiąże Twój problem drogą mailową w ciągu jednego dnia roboczego. Zespół obsługi posprzedażowej może udzielić wskazówek dotyczących pobierania i instalowania określonych aktualizacji oprogramowania. Jeśli problemu nie można rozwiązać za pomocą e-maila lub aktualizacji oprogramowania i mieści się w zakresie gwarancji, Anycubic zorganizuje darmową wymianę niezbędnych części dla Ciebie.
W przypadku roszczeń gwarancyjnych związanych z problemami z jakością, Anycubic będzie dążyć do spełnienia Twoich wymagań. Jeśli inżynier posprzedażowy stwierdzi, że produkt jest nieużywalny, Anycubic zapewni wymianę produktu lub zwrot pieniędzy.
*Proszę pamiętać, że przetwarzanie roszczeń gwarancyjnych może wymagać różnych rodzajów dowodów zakupu (np. potwierdzenia płatności i potwierdzenia oryginalnego adresu wysyłki).
Cel danych kontaktowych
Uzyskując obsługę posprzedażową na mocy tej polityki, upoważniasz Anycubic do uzyskania dostępu do Twoich danych kontaktowych, w tym imienia, nazwiska, numeru telefonu, adresu wysyłki i adresu e-mail.
Proszę być pewnym, że te informacje będą używane wyłącznie do komunikacji dotyczącej kwestii posprzedażowych, a Anycubic nie będzie wysyłać spamowych e-maili ani ujawniać Twoich danych osobowych.
CZĘŚĆ 3: WARUNKI POZA GWARANCJĄ
Następujące sytuacje nie są objęte gwarancją:
- Po upływie okresu gwarancyjnego.
- Produkty darmowe.
- Produkty używane.
- Brak możliwości dostarczenia ważnego dowodu zakupu, numeru zamówienia, paragonu lub faktury itp., lub istnieje uzasadnione podejrzenie, że są one sfałszowane lub zmienione.
- Jakiekolwiek usterki lub uszkodzenia produktu spowodowane nieautoryzowanym użyciem lub modyfikacją produktu, w tym, ale nie tylko: wilgoć, wnikanie ciał obcych (woda, olej, piasek itp.) lub niewłaściwa instalacja lub obsługa.
- Etykiety produktów, numery seryjne itp. wykazują oznaki manipulacji lub zmiany.
- Usterki lub uszkodzenia spowodowane działaniem siły wyższej (takie jak pożar, trzęsienie ziemi, powódź itp.).
- Awaria lub uszkodzenie produktu spowodowane nieautoryzowaną naprawą.
- Normalne odbarwienie, zużycie lub wyczerpanie towaru podczas użytkowania.
- Używanie maszyny w innych regionach. (Maszyny Anycubic mają ścisłe ograniczenia regionalne dotyczące ich użytkowania, więc jeśli kupiłeś wersję maszyny, która nie pozwala na poprawne korzystanie z funkcji Anycubic Cloud w Twoim kraju, nie jest to problem jakościowy i nie jest objęta zakresem napraw.)
Anycubic zastrzega sobie prawo do aktualizacji lub modyfikacji tej polityki w dowolnym czasie. Jesteśmy zobowiązani do ochrony praw posprzedażowych każdego klienta, a wszystkie zamówienia dokonane za pośrednictwem strony internetowej lub aplikacji Anycubic są chronione na mocy tej polityki.
*Anycubic zastrzega sobie prawo do ostatecznej interpretacji powyższej polityki serwisowej.