Polityka obsługi posprzedażowej i zwrotów

Szanujemy naszych klientów i dążymy do świadczenia doskonałej obsługi w celu zapewnienia Państwa zadowolenia. Rozumiemy także, jak istotna jest obsługa klienta w nawiązywaniu i utrzymywaniu dobrych relacji. Nasz zespół jest dedykowany w pomocy i wsparciu w przypadku jakichkolwiek problemów lub potrzeb.

Niniejsze Polityki Posprzedażowe Anycubic (zwane "Politykami") dotyczą wyłącznie produktów zakupionych na Oficjalnej Stronie Anycubic. W przypadku zakupów dokonanych u autoryzowanych sprzedawców Anycubic, prosimy o bezpośredni kontakt z nimi w celu uzyskania pomocy. Jeśli napotkasz jakiekolwiek problemy z zamówieniem, prosimy o przesłanie wiadomości e-mail do naszego Zespołu Obsługi Klienta wraz z numerem zamówienia. Jeśli potrzebujesz wsparcia technicznego, prosimy o kontakt z naszym Zespołem Posprzedażowym podając kod S/N (znajdujący się na tyle urządzenia) oraz numer zamówienia, chętnie Ci pomożemy.

CZĘŚĆ 1: POLITYKA ZWROTÓW

Aby zainicjować zwrot lub wymianę, skontaktuj się z naszym Zespołem Obsługi Klienta, który pomoże Ci w procesie zwrotu i potwierdzi adres zwrotu. Prosimy nie odsyłać produktu bez naszego potwierdzenia. Zwracamy uwagę, że nie akceptujemy przesyłek odbieranych osobiście ani przesyłek pobraniowych. Nasz zespół poprowadzi Cię przez proces zwrotu i udzieli dalszych instrukcji dotyczących postępowania.

1. Zwrot bez podania przyczyny w ciągu 14 dni oraz 30-dniowa gwarancja posprzedażowa

  • Jeśli musisz zwrócić produkt z własnych powodów, takich jak niezadowolenie, niechciany, niewłaściwy zakup itp., zwróć produkt i powiązane akcesoria, opakowanie, prezenty (jeśli są), w dobrym stanie bez wpływu na sprzedaż wtórną do nas w ciągu 14 dni od daty podpisania paragonu, a my zwrócimy pieniądze po potwierdzeniu produktu.    *Ponieważ nie ma problemu z jakością produktu, musisz ponieść koszty zwrotu.
  • Jeśli produkt nie jest zgodny z oryginalnym opisem produktu w jednym lub kilku ważnych aspektach, skontaktuj się z nami w ciągu 7 dni od daty podpisania produktu, a my wymienimy lub zwrócimy produkt po jego potwierdzeniu.
  • Prosimy o korzystanie z produktu zgodnie z instrukcją obsługi po podpisaniu paragonu, jeśli wystąpi jakikolwiek problem z jakością produktu, który nie jest spowodowany czynnikami ludzkimi, prosimy o kontakt z naszym zespołem obsługi klienta w ciągu 30 dni od daty podpisania paragonu i odesłanie produktu zgodnie z procesem zwrotu, przeprowadzimy kontrolę posprzedażową produktu i zwrócimy lub wymienimy po potwierdzeniu.
  • Uwaga dotycząca opłat transgranicznych: Jeśli adres przesyłki zwrotnej lub ponownego wydania nie jest adresem pierwotnego zamówienia, poniesione dodatkowe koszty transportu (fracht, podatki itp.) zostaną poniesione przez użytkownika.

Wszystkie zwroty zostaną przetworzone w ciągu 7 dni kalendarzowe po potwierdzeniu otrzymania zwracanych przedmiotów przez magazyn. Po zaksięgowaniu zwrotu może minąć do 7-15 dni kalendarzowe, aby odzwierciedlić się na Twoim pierwotnym sposobie płatności.

2. Zwrot i wymiana

  • W ciągu 7 dni kalendarzowe od otrzymania produktu, jeśli produkt został poważnie uszkodzony podczas transportu, skontaktuj się jak najszybciej z naszym zespołem obsługi klienta i dostarcz zdjęcia lub filmy uszkodzonego opakowania, w tym zewnętrznej skrzynki opakowania i stanu produktu.
  • W ciągu 15 dni kalendarzowe od otrzymania produktu możesz poprosić o zwrot w celu wymiany, jeśli produkt nie odpowiada oryginalnemu opisowi produktu pod względem jednej lub kilku istotnych cech.
  • W ciągu 30 dni kalendarzowe od otrzymania produktu możesz poprosić o zwrot w celu wymiany, jeśli produkt uległ awarii.

Wszystkie wymiany zostaną przetworzone po potwierdzeniu otrzymania zwracanych przedmiotów przez magazyn.

Usługi wymiany nie będą świadczone w następujących okolicznościach:

  • Żądanie usługi jest składane po upływie 30 dni kalendarzowe od otrzymania produktu.
  • Nie dostarczono legalnego dowodu zakupu, paragonu lub faktury, lub istnieje uzasadnione przypuszczenie, że zostały sfałszowane lub przerobione.
  • Produkty wysłane w celu wymiany nie zawierają wszystkich oryginalnych akcesoriów, załączników i opakowania lub zawierają uszkodzone przedmioty z powodu błędu użytkownika.
  • Produkt nie wykazuje wad po przeprowadzeniu odpowiednich testów przez Anycubic.
  • Wszelkie usterki lub uszkodzenia produktu spowodowane są nieautoryzowanym użytkowaniem lub modyfikacją, w tym narażeniem na wilgoć, dostaniem się obcych substancji (woda, olej, piasek, itp.) lub niewłaściwą instalacją lub obsługą.
  • Występują dowody manipulacji lub zmiany, takie jak zmienione etykiety produktu, numery seryjne lub znaki wodne.
  • Uszkodzenia spowodowane niekontrolowanymi czynnikami zewnętrznymi, takimi jak pożar, powódź, silne wiatry lub uderzenia pioruna.
  • Niezwrot produktu do Anycubic w ciągu 7 dni roboczych po potwierdzeniu wymiany przez Anycubic.
  • Niemożność dostarczenia dowodów uszkodzenia podczas transportu lub zdjęć/wideo przedstawiających awarię urządzenia.
  • Inne okoliczności określone w tej polityce.

3. Koszty wysyłki powinny być pokrywane przez kupującego w następujących sytuacjach:

  • Kupujący zażądał zwrotu z własnych powodów (produkt nie ma wad jakościowych).
  • Zwracanie produktów z jakiegokolwiek innego powodu niż udowodniona wada
  • Przypadkowe zwracanie przez kupującego
  • Zwracanie nieprawidłowych przedmiotów
  • Zwracanie przedmiotów twierdzących o wadach, które zostały stwierdzone przez kontrolę jakości Anycubic jako sprawne
  • Zwracanie wadliwych przedmiotów w międzynarodowej przesyłce
  • Koszty związane z nieautoryzowanymi zwrotami (jakiekolwiek zwroty dokonane poza zatwierdzonym procesem gwarancji)

CZĘŚĆ 2: POLITYKA NAPRAWY

Ta polityka gwarancji dotyczy produktów zakupionych przez Anycubic lub autoryzowanych dystrybutorów Anycubic i jest ważna przez okres gwarancji. Anycubic gwarantuje, że każdy zakupiony produkt Anycubic będzie wolny od wad materiałowych lub produkcyjnych podczas normalnego użytkowania w okresie gwarancji.

Okresy gwarancji mogą się różnić w zależności od produktów i komponentów. Okres gwarancji dla kompletnego urządzenia wynosi jeden rok (z wyłączeniem urządzeń z nagrodami i urządzeń używanych). Aby poznać okres gwarancji dla głównych komponentów maszyny, prosimy zapoznać się z tabelą OKRESU GWARANCJI poniżej lub skontaktować się z naszym zespołem obsługi posprzedażowej, aby potwierdzić okres gwarancji dla konkretnego produktu lub części. Okres gwarancji dla produktu rozpoczyna się w dniu dostarczenia produktu, chyba że inaczej ustalono między Tobą a Anycubic.

*Warunki gwarancji dla innych regionów: Jeśli przepisy dotyczące ochrony konsumenta w Twoim kraju różnią się od okresu gwarancji podanego przez nas, będziemy świadczyć usługi posprzedażowe zgodnie z lokalnymi przepisami na podstawie warunków gwarancji obowiązujących w Twoim kraju.

OKRES GWARANCJI

Uwaga: Okres gwarancji dla ekranu LCD niektórych maszyn został wydłużony z 3 miesięcy do 6 miesięcy. Efektywne modele: Mono 2, Mono X 6Ks, Mono M5s, Mono M5 oraz drukarki LCD wymienione przez Anycubic później.

Technologia Komponenty Okres Gwarancji
FDM Głowica drukująca, zespół ekstrudera, magnetyczna płytka budowlana 3 miesiące
Podgrzewana płytka, szklana płytka Ultrabase 6 miesięcy
Inne główne komponenty
(z wyjątkiem narzędzi)
12 miesięcy
LCD/DLP Ekran LCD (seria M3, Mono 4K, Mono 6K, Mono X2) 3 miesiące
Ekran LCD (Mono 2, Mono X 6Ks, Mono M5s, Mono M5) 6 miesięcy
Inne główne komponenty
(z wyjątkiem narzędzi i folii FEP)
12 miesięcy
Akcesoria Akcesoria zakupione osobno 1 miesiąc

Wymagania przed uzyskaniem obsługi posprzedażowej:

1. Kupujący musi dostarczyć wystarczające potwierdzenie zakupu:

  • Numer zamówienia dla zakupów dokonanych przez Anycubic lub autoryzowanych dystrybutorów Anycubic.
  • Faktura sprzedaży.
  • Data sprzedaży wykazana na fakturze wystawionej przez autoryzowanego dystrybutora Anycubic, zawierająca szczegóły produktu i ceny.

2. Może być wymagany numer seryjny wadliwego produktu i/lub widoczne dowody opisujące wadę.

3. Może być konieczne zwrócenie produktu w celu przeprowadzenia kontroli jakości.

Jak uzyskać usługę gwarancyjną

Jeśli produkt nie działa zgodnie z gwarancją w okresie gwarancji, możesz uzyskać usługę posprzedażową, tworząc nowe zgłoszenie i informując nas, jak możemy Ci pomóc. Przed zgłoszeniem reklamacji warto najpierw przejrzeć naszą stronę FAQ lub sprawdzić instrukcje obsługi, aby rozwiązać ewentualne problemy samodzielnie.

* Jeśli twój produkt jest już po okresie gwarancji, zapewnimy ci dożywotnie wsparcie techniczne po sprzedaży, ale niestety nie możemy zapewnić bezpłatnej wymiany ani pokryć kosztów przesyłki zwrotnej w przypadku napraw. Prosimy o zrozumienie.

Co zrobi Anycubic

Anycubic zdiagnozuje i rozwiąże Twój problem za pośrednictwem wiadomości e-mail w ciągu jednego dnia roboczego. Zespół obsługi posprzedażowej może udzielić wskazówek dotyczących pobierania i instalacji konkretnych aktualizacji oprogramowania. Jeśli Twój problem nie może zostać rozwiązany za pomocą wiadomości e-mail ani aktualizacji oprogramowania i podlega gwarancji, Anycubic zorganizuje dla Ciebie bezpłatną wymianę niezbędnych części.

W przypadku reklamacji gwarancyjnych związanych z problemami jakościowymi Anycubic będzie starało się sprostać Twoim wymaganiom. Jeśli inżynier obsługi posprzedażowej stwierdzi, że produkt jest niezdatny do użytku, Anycubic zapewni wymianę produktu lub zwrot pieniędzy. Gwarancja dla wszystkich części zamiennych obowiązuje przez ten sam okres, co oryginalny wadliwy produkt.

* Prosimy zauważyć, że w celu rozpatrzenia reklamacji gwarancyjnych może być wymagany różnego rodzaju dowód zakupu (np. potwierdzenie płatności i potwierdzenie oryginalnego adresu wysyłki).

Cel zbierania danych kontaktowych

Uzyskując obsługę posprzedażową w ramach tej polityki, udzielasz Anycubic upoważnienia do dostępu do Twoich danych kontaktowych, takich jak imię, numer telefonu, adres wysyłkowy i adres e-mail.

Prosimy o zapewnienie, że te informacje będą używane wyłącznie do komunikacji dotyczącej spraw posprzedażowych, i że Anycubic nie będzie wysyłać Ci spamu ani ujawniać Twoich danych osobowych.

Nie podlegają gwarancji następujące sytuacje:

  • Przekroczenie okresu gwarancji.
  • Darmowe produkty.
  • Produkty używane.
  • Brak dostarczenia legalnego dowodu zakupu, paragonu lub faktury lub uzasadnione podejrzenie, że zostały one sfałszowane lub zmienione.
  • Wady lub uszkodzenia produktu spowodowane nieautoryzowanym użytkowaniem lub modyfikacją produktu, w tym, lecz nie tylko: wilgocią, dostaniem się obcych ciał (woda, olej, piasek itp.) lub niewłaściwą instalacją lub obsługą.
  • Znaki manipulacji lub zmiany na etykietach produktu, numerach seryjnych itp.
  • Usterki lub uszkodzenia spowodowane siłą wyższą (takie jak pożar, trzęsienie ziemi, powódź itp.).
  • Inne sytuacje nieokreślone w tej polityce.