O płatnościach
O kuponach
O zamówieniach
O wysyłce i dostawie
O problemach z oprogramowaniem
O problemach sprzętowych
O jakości wydruków
Rozwiązywanie problemów z drukarką
O płatnościach
Jakie płatności są akceptowane?

Proszę kliknąć tutaj, aby uzyskać więcej szczegółów.

Dlaczego płatność online się nie powiodła?

Może być kilka powodów: brak dostępnych środków na karcie, karta jest przeterminowana, karta nie zezwala na zakupy internetowe itp.

Rozwiązania: Zadzwoń do swojego banku – mogą powiedzieć, dlaczego transakcja została odrzucona; spróbuj użyć innej karty kredytowej lub skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta kliknij tutaj – chętnie pomogą.

W jakiej walucie realizowana jest płatność w waszym sklepie?

Wszystkie transakcje w naszym sklepie są przetwarzane w PLN. Niezależnie od Twojej lokalizacji lub waluty wyświetlanej na stronie produktu, ostateczna kwota w kasie będzie w PLN. Pamiętaj, że Twój bank lub dostawca płatności może zastosować kurs przewalutowania, jeśli Twoje konto jest w innej walucie.

O kuponach
Jak użyć kodu kuponu?

Możesz zastosować kupony do swojego zamówienia w kasie. Po wprowadzeniu kodu kuponu kliknij „zastosuj”, a rabat automatycznie zmieni wartość zamówienia. Pamiętaj, że jeśli nie klikniesz „zastosuj” przed kontynuowaniem zakupu, rabat nie zostanie uwzględniony w kwocie zamówienia.

Dlaczego kod kuponu nie działa?

Kupony nie mogą być łączone – w każdym zamówieniu można użyć tylko jednego kodu kuponu. Upewnij się, że wpisałeś kod dokładnie tak, jak go otrzymałeś, bez spacji przed, w środku ani po nim. Aby uniknąć błędów, zalecamy skopiowanie i wklejenie otrzymanego kodu promocyjnego.

Co zrobić, jeśli zapomniałem użyć kuponu?

Pamiętaj, że w każdym zamówieniu kupon można wykorzystać tylko raz. Jeśli Twoje zamówienie kwalifikuje się do użycia kuponu, ale go nie zastosowałeś, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia, aby uzyskać zwrot różnicy w cenie.

O zamówieniach
Jak otrzymam potwierdzenie zamówienia lub numer śledzenia przesyłki?

Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail z numerem zamówienia. Gdy zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz e-mail z numerem śledzenia przesyłki. Jeśli nie otrzymasz któregoś z nich w ciągu 24 godzin od zakupu, skontaktuj się z nami kliknij tutaj.

Status śledzenia przesyłki nie został zaktualizowany po wysyłce. Co powinienem zrobić?

Jeśli status śledzenia nie został zaktualizowany po 7 dniach, skontaktuj się z nami kliknij tutaj. Jeśli nie minęło 7 dni, prosimy o cierpliwość.

Czy mogę anulować lub zmienić zamówienie?

Zamówienia można edytować lub anulować tylko przed wysyłką, kontaktując się z naszym zespołem obsługi klienta kliknij tutaj.

Jak długo trwa zwrot pieniędzy?

Po otrzymaniu zwrotu prosimy o kontakt w ciągu 7–15 dni roboczych, a my przetworzymy zwrot środków. Jeśli zamówienie nie zostało wysłane, zwrócimy pieniądze w ciągu 3–5 dni roboczych.

O wysyłce i dostawie
Dlaczego dotarła tylko część mojego zamówienia?

Twoje zamówienie mogło zostać podzielone na kilka paczek. Możliwe, że opóźnienie transportu sprawia, iż przesyłki docierają w różnym czasie. Poczekaj 7 dni i skontaktuj się z nami – kliknij tutaj, aby sprawdzić śledzenie przesyłki.

Otrzymałem e-mail, że przesyłka została dostarczona, ale nic nie dotarło. Co robić?

Zalecamy w pierwszej kolejności skontaktowanie się z lokalną pocztą w celu potwierdzenia i dokładne sprawdzenie otoczenia w poszukiwaniu paczki. Prosimy o kontakt z nami kliknij tutaj.

Czas wysyłki zamówień w przedsprzedaży

Czas wysyłki produktów w przedsprzedaży można znaleźć na stronie szczegółów produktu. Wysyłka nastąpi zgodnie z ustalonym terminem. Jeśli wystąpią opóźnienia z przyczyn od nas niezależnych, poinformujemy Cię o tym e-mailem. Więcej informacji o swoim zamówieniu możesz sprawdzić na stronie zamówienia w naszym centrum pomocy.

Jak mogę sprawdzić, czy zamówienie w przedsprzedaży zostało wysłane?

Po wysyłce produktów w przedsprzedaży otrzymasz jeden lub więcej e-maili z powiadomieniem o wysyłce i numerem śledzenia. Możesz sprawdzić status przesyłki na stronie https://www.17track.net/en. Więcej informacji o zamówieniu znajdziesz również na stronie zamówienia w naszym centrum pomocy.

O problemach z oprogramowaniem
Jak uzyskać zalecane parametry żywicy podczas przygotowywania wydruku w Anycubic Workshop?

Proszę znaleźć zalecane parametry dla różnych typów żywic według modelu na poniższej stronie.

https://store.anycubic.com/blogs/news/resin-settings-for-anycubic-3d-printers

Jak pobrać oficjalne oprogramowanie do cięcia?

Pobierz oficjalne oprogramowanie do cięcia z poniższej strony.

https://store.anycubic.com/pages/firmware-software

Jak zaktualizować oprogramowanie sprzętowe, jeśli drukarka nie jest podłączona do Internetu?

Pobierz plik z oprogramowaniem sprzętowym na pendrive USB z poniższej strony, a następnie włóż pendrive do drukarki, aby przeprowadzić aktualizację.

https://store.anycubic.com/pages/firmware-software

Jakie formaty modeli obsługuje oprogramowanie do cięcia?

Anycubic Slicer obsługuje wyłącznie modele w formatach STL, OBJ i AMF. Anycubic Workshop obsługuje modele w formatach STL, OBJ, 3MF, PLY.

Czy mogę zalogować się do oprogramowania do cięcia na kilku komputerach tym samym kontem?

To samo konto nie może być używane do logowania się na kilku urządzeniach. Oprogramowanie do cięcia wyświetli komunikat o błędzie logowania.

O problemach sprzętowych
Co zrobić, jeśli ekran dotykowy nie reaguje prawidłowo?

Najpierw proszę ponownie podłączyć przewód ekranu dotykowego. Jeśli to nie pomoże, spróbuj zaktualizować oprogramowanie sprzętowe.

O jakości wydruków
Powierzchnia modelu nie jest gładka. Jak mogę rozwiązać ten problem?

Sprawdź, czy dysza drukarki jest czysta, stół roboczy jest wypoziomowany, materiał jest prawidłowo podawany oraz czy ustawienia wydruku są poprawne. Możesz także spróbować dostosować prędkość i temperaturę druku, aby poprawić jakość wydruku.

Modele wydrukowane na mojej drukarce mają problem z nitkowaniem. Jak to rozwiązać?

Problem z ustawieniami parametrów: 1. Obniż temperaturę głowicy o 5–10℃, zwiększ dystans i prędkość retrakcji oraz zmniejsz prędkość druku. 2. Jeśli odległość między drukowanymi częściami jest duża, zaleca się zwiększenie prędkości nawiewu powietrza.

Problem z materiałem: Użyj materiałów dołączonych do drukarki lub materiałów ANYCUBIC w celu testu.

Problem z głowicą: Podgrzej dyszę, użyj stalowej igły do jej udrożnienia lub wymień dyszę na zapasową.

Co zrobić, jeśli pierwsza warstwa modelu nie przylega do stołu?

Najpierw wyczyść dyszę i stół roboczy z resztek materiału, a następnie ponownie wypoziomuj drukarkę przed rozpoczęciem druku.

Wydrukowany model ma problem z przesunięciem warstw. Jak to naprawić?

Zapoznaj się z poniższą dokumentacją, aby rozwiązać problem.

https://wiki.anycubic.com/en/fdm-3d-printer/kobra-2-max/kobra-2-max-layer-shift-during-printing-troubleshooting