FAQs
Jakie płatności są akceptowane?
Kliknij tutaj, aby uzyskać więcej szczegółów.Dlaczego płatność online nie udaje się?
Mogą istnieć różne powody: brak środków na karcie, karta jest wygasła, karta nie zezwala na zakupy online, itp.Rozwiązania: Skontaktuj się z bankiem, który wydał Twoją kartę, oni mogą Ci powiedzieć, dlaczego karta jest odrzucana; spróbuj użyć innej karty kredytowej lub skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta pod adresem official@anycubic.com, chętnie Ci pomogą.
Jak używać kodu kuponu?
Możesz zastosować kody rabatowe do swojego zamówienia podczas dokonywania zakupu. Po wprowadzeniu kodu kuponu kliknij "Zastosuj", a rabat automatycznie zostanie odjęty od całkowitej wartości zamówienia. Należy pamiętać, że jeśli nie klikniesz "Zastosuj" przed kontynuowaniem zakupów, to rabat nie będzie uwzględniony w sumie zamówienia.Dlaczego kod kuponu nie działa?
Kupony nie mogą być łączone, a jednocześnie można użyć tylko jednego kodu kuponu na zamówienie.Upewnij się, że wprowadzasz kod kuponu dokładnie tak, jak go otrzymałeś, bez spacji przed, wewnątrz lub po kodzie. Aby uniknąć błędów, zalecamy kopiowanie/wklejanie kodu promocyjnego.
Jak otrzymam potwierdzenie zamówienia lub numer śledzenia?
Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail z numerem zamówienia.Gdy Twoje zamówienie będzie gotowe do dostarczenia, otrzymasz również e-mail z numerem śledzenia.
Jeśli nie otrzymasz żadnego z tych e-maili w ciągu 24 godzin od zakupu, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta pod adresem official@anycubic.com.