FAQs

Jakie płatności są akceptowane?

Kliknij tutaj, aby uzyskać więcej szczegółów.
 

Dlaczego płatność online nie udaje się?

Mogą istnieć różne powody: brak środków na karcie, karta jest wygasła, karta nie zezwala na zakupy online, itp.
Rozwiązania: Skontaktuj się z bankiem, który wydał Twoją kartę, oni mogą Ci powiedzieć, dlaczego karta jest odrzucana; spróbuj użyć innej karty kredytowej lub skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta pod adresem official@anycubic.com, chętnie Ci pomogą.
 

Jak używać kodu kuponu?

Możesz zastosować kody rabatowe do swojego zamówienia podczas dokonywania zakupu. Po wprowadzeniu kodu kuponu kliknij "Zastosuj", a rabat automatycznie zostanie odjęty od całkowitej wartości zamówienia. Należy pamiętać, że jeśli nie klikniesz "Zastosuj" przed kontynuowaniem zakupów, to rabat nie będzie uwzględniony w sumie zamówienia.
 

Dlaczego kod kuponu nie działa?

Kupony nie mogą być łączone, a jednocześnie można użyć tylko jednego kodu kuponu na zamówienie.
Upewnij się, że wprowadzasz kod kuponu dokładnie tak, jak go otrzymałeś, bez spacji przed, wewnątrz lub po kodzie. Aby uniknąć błędów, zalecamy kopiowanie/wklejanie kodu promocyjnego.
 

Jak otrzymam potwierdzenie zamówienia lub numer śledzenia?

Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail z numerem zamówienia.
Gdy Twoje zamówienie będzie gotowe do dostarczenia, otrzymasz również e-mail z numerem śledzenia.
Jeśli nie otrzymasz żadnego z tych e-maili w ciągu 24 godzin od zakupu, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta pod adresem official@anycubic.com.
 

Czy mogę anulować lub zmienić moje zamówienie?

Zamówienia można edytować lub anulować tylko za pośrednictwem naszego zespołu obsługi klienta official@anycubic.com przed wysyłką.
 

Ile czasu zajmuje otrzymanie zwrotu?

Po otrzymaniu zwracanego produktu, skontaktuj się z nami w ciągu 7-15 dni roboczych, a my przetworzymy zwrot. Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 3-5 dni roboczych.
 

Śledzenie logistyki nie zostało zaktualizowane po wysłaniu. Co mam zrobić?

Jeśli śledzenie logistyki nie zostanie zaktualizowane po 7 dniach, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta pod adresem official@anycubic.com. Jeśli minie 7 dni, proszę czekać cierpliwie.
 

Dlaczego dostarczono tylko część mojego zamówienia?

Możliwe, że podzieliliśmy Twoje zamówienie na kilka paczek. Wolniejsza dostawa może spowodować, że prędkość dostawy nie jest zsynchronizowana. Poczekaj 7 dni i skontaktuj się z nami pod adresem official@anycubic.com w celu śledzenia logistyki.
 

Otrzymałem e-mail o dostawie, ale nie otrzymałem żadnej paczki, co mam zrobić?

Zaleca się, aby najpierw skontaktować się z lokalnym urzędem pocztowym, aby potwierdzić i ponownie sprawdzić otoczenie w poszukiwaniu paczek. Skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta pod adresem official@anycubic.com.
 

Potrzebuję wsparcia technicznego, co mam zrobić?

Jeśli napotkasz problemy związane z drukarką podczas drukowania i masz pytania dotyczące drukarki, skontaktuj się z naszym działem obsługi posprzedażnej. Kliknij tutaj. Wypełnij swoje informacje i opisz swój problem szczegółowo. Nasz inżynier obsługi posprzedażnej skontaktuje się z Tobą wkrótce i zapewni najlepsze rozwiązanie.