Polityka zwrotów
Polityka zwrotów i wymiany Anycubic dotyczy tylko produktów zakupionych na oficjalnej stronie internetowej Anycubic. Jeśli mają Państwo jakiekolwiek problemy z zamówieniem, prosimy o przesłanie go do naszego Zespołu Obsługi Klienta razem z numerem zamówienia. Jeśli produkt został zakupiony za pośrednictwem strony internetowej osób trzecich lub innego kanału zakupowego (np. sprzedawcy detalicznego) i konieczne jest przestrzeganie ich polityki, prosimy o bezpośredni kontakt z nimi w celu uzyskania pomocy. Jeśli potrzebują Państwo pomocy technicznej, prosimy o kontakt z naszym zespołem obsługi posprzedażnej podając kod SN (znajdujący się na urządzeniu) i numer zamówienia, a chętnie Państwu pomożemy.
Prosimy zauważyć:
① Prosimy nie zwracać produktu bez naszego potwierdzenia. Nie akceptujemy samodzielnego odbioru lub wysyłki na koszt odbiorcy.
② Po sprawdzeniu zwróconego produktu i potwierdzeniu, że spełnia on kryteria kontroli, dokonamy zwrotu lub wymiany produktu. Jeśli zwrócony produkt nie spełnia standardów kontroli i został wysłany do magazynu Anycubic, Anycubic zastrzega sobie prawo do odmowy zwrotu lub wymiany produktu, a Państwo będą odpowiedzialni za koszty zwrotu produktu do Anycubic.
1. 14-dniowy zwrot bez podania przyczyny i 30-dniowa gwarancja posprzedażowa (limit czasu na zwrot lub wymianę)
- Jeśli potrzebujesz zwrócić produkt z własnych powodów, takich jak niezadowolenie, niechęć, błędny zakup, itp., prosimy o zwrot produktu i związanych akcesoriów, opakowania, prezentów (jeśli są), w dobrym stanie, nie wpływając na możliwość drugiej sprzedaży, do nas w ciągu 14 dni od daty podpisania odbioru, a my dokonamy zwrotu po potwierdzeniu produktu.
*Ponieważ nie ma problemu jakości z produktem, musisz ponieść koszty zwrotu. - Jeśli produkt nie spełnia oryginalnego opisu produktu w jednym lub kilku istotnych aspektach, prosimy o kontakt z nami w ciągu 7 dni od daty podpisania odbioru produktu, a my dokonamy wymiany lub zwrotu produktu po potwierdzeniu.
- Prosimy korzystać z produktu zgodnie z instrukcją obsługi po podpisaniu odbioru, jeśli istnieje jakiś problem jakościowy z produktem, który nie został spowodowany przez czynniki ludzkie, prosimy o kontakt z naszym zespołem obsługi klienta w ciągu 30 dni od daty podpisania odbioru i odesłanie produktu zgodnie z procesem zwrotu, przeprowadzimy kontrolę posprzedażną produktu i dokonamy zwrotu lub wymiany po potwierdzeniu.
- Uwaga dotycząca opłat za przekraczanie granic: Jeśli adres zwrotu lub ponownego wysłania paczki nie jest adresem oryginalnego zamówienia, dodatkowe koszty transportu (fracht, podatki, itp.) poniesie klient.
2. Usługi wymiany lub zwrotu nie będą świadczone w następujących okolicznościach:
- Przekroczenie limitu czasu na zwrot lub wymianę.
- Nieudostępnienie legalnego dowodu zakupu, identyfikatora zamówienia, paragonu lub faktury, lub uzasadnione przypuszczenie, że zostały one sfałszowane lub podrobione.
- Produkty wysłane do Anycubic do wymiany nie zawierają wszystkich oryginalnych części, akcesoriów i opakowań, lub zawierają elementy uszkodzone z powodu błędu użytkownika.
- Anycubic przeprowadziło kontrolę posprzedażną i stwierdziło, że produkt nie ma problemów jakościowych ani wad.
- Awaria lub uszkodzenie produktu spowodowane nieprzestrzeganiem instrukcji obsługi, nieprawidłową instalacją i obsługą, niewłaściwym użytkowaniem lub samodzielnej modyfikacji produktu, w tym między innymi wilgocią, pleśnią, nadmiernym użytkowaniem i dostawą substancji obcych (np. woda, olej, piasek, itp.).
- Ślady manipulacji lub zmiany etykiet produktu, kodu SN, znaków wodnych, itp.
- Uszkodzenia spowodowane niekontrolowanymi czynnikami zewnętrznymi, w tym pożarem, powodzią, silnymi wiatrami lub uderzeniami pioruna.
- Nieprzesłanie produktu do Anycubic w ciągu 7 dni roboczych po potwierdzeniu wymiany przez Anycubic.
- Niemożność dostarczenia dowodu uszkodzenia podczas transportu lub zdjęć/wideo przedstawiających awarię urządzenia.
- Awaria produktu lub uszkodzenie spowodowane nieautoryzowaną naprawą.
Wszystkie wymiany zostaną przetworzone po otrzymaniu zwróconych przedmiotów przez magazyn.
3. Koszty wysyłki powinny być pokrywane przez kupującego w następujących sytuacjach:
- Kupujący zażądał zwrotu z powodów własnych (produkt nie ma problemów jakościowych)
- Zwrócony przedmiot nie jest taki sam jak zamówiony przedmiot.
- Zwracanie produktu, który był uznany za wadliwy, ale został uznany za sprawny przez kontrolę jakości Anycubic.
- Produkt został uszkodzony podczas procesu zwrotu.
- Wszystkie zwroty dokonane poza zatwierdzonym procesem gwarancyjnym.