Polityka zwrotów

Anulowanie

Akceptujemy anulowanie zamówienia przed wysłaniem lub wyprodukowaniem produktu. Jeśli zamówienie zostanie anulowane, otrzymasz pełny zwrot pieniędzy. Nie możemy anulować zamówienia, jeśli produkt został już wysłany.

Zwroty (jeśli dotyczy)

Akceptujemy zwrot produktów. Klienci mają prawo zażądać zwrotu w ciągu 7 dni od otrzymania produktu.
Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany iw takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być również w oryginalnym opakowaniu. Aby dokonać zwrotu, potrzebujemy paragonu lub dowodu zakupu. Zapytaj nasz dział obsługi klienta, aby upewnić się, że wysyłasz paczkę na właściwy adres.

Uwaga: Produkty zwracane bezpośrednio bez kontaktu ze sprzedawcą nie będą przyjmowane.

Uwagi

Niestandardowe zamówienia lub spersonalizowane przedmioty nie kwalifikują się do zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni.
Jeżeli zwrot jest spowodowany przez konsumenta, to konsument powinien ponieść koszty przesyłki. Konkretne opłaty powinny być oparte na wybranej firmie ekspresowej.

Jeżeli z naszych powodów otrzymany towar jest uszkodzony lub nieprawidłowy, konsument nie jest zobowiązany do poniesienia kosztów przesyłki z tego tytułu.

Brak opłaty za uzupełnienie zapasów pobieranej od konsumentów za zwrot produktu.;


Zwroty kosztów (jeśli dotyczy)

Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem o odbiorze. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu Twojego zwrotu. Jeśli zostaniesz zatwierdzony, Twój zwrot zostanie przetworzony, a kredyt zostanie automatycznie zastosowany do Twojej karty kredytowej lub oryginalnej metody płatności w ciągu 48 godzin.

Opóźnione lub brakujące zwroty (jeśli dotyczy)

Aby uzyskać adres zwrotny, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta.

Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.
Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej, może minąć trochę czasu, zanim Twój zwrot zostanie oficjalnie zaksięgowany. Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Zanim zwrot zostanie zaksięgowany, często mija trochę czasu. Jeśli zrobiłeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta.