Gwarancja
Część Ⅰ — OGRANICZONA GWARANCJA
Część Ⅱ — WARUNKI I WARUNKI
CZĘŚĆ Ⅰ - OGRANICZONA GWARANCJA
Niniejsze zasady obsługi posprzedażnej Anycubic („zasady”) mają zastosowanie wyłącznie do produktów Anycubic zakupionych na oficjalnej stronie internetowej Anycubic lub w bezpośrednim sklepie Anycubic na stronach takich jak eBay, Amazon, AliExpress. W przypadku zakupów dokonanych od autoryzowanych sprzedawców Anycubic prosimy o bezpośredni kontakt z nimi. Produkty sprzedawane przez Anycubic lub autoryzowanych sprzedawców Anycubic są dostarczane z własnym, unikalnym kodem bezpieczeństwa, który można znaleźć na liście produktów lub skontaktować się z nami pod adresem http://support.anycubic.com/en z paragonem w celu potwierdzenia.
Co obejmuje
W ramach tej ograniczonej gwarancji Anycubic gwarantuje, że każdy zakupiony przez Ciebie produkt Anycubic będzie wolny od wad materiałowych i wykonawczych przy normalnym użytkowaniu w okresie gwarancyjnym. Okres gwarancji na różne produkty i części jest różny; Zapoznaj się z częścią Ⅲ — Okres gwarancji lub skontaktuj się z naszym zespołem serwisowym (http://support.anycubic.com/en), aby sprawdzić okres gwarancji na produkt lub części. Okres gwarancji na produkt rozpoczyna się w dniu dostawy produktu, chyba że uzgodniono inaczej między Tobą a Anycubic.
Ta ograniczona gwarancja udzielana przez producenta w żaden sposób nie wpływa na jakąkolwiek potencjalną ustawową gwarancję wymaganą przez prawa.
Jak uzyskać serwis gwarancyjny
Jeśli produkt nie będzie działał zgodnie z gwarancją w okresie gwarancyjnym, możesz uzyskać pomoc techniczną, kontaktując się z nami pod adresem http://www.anycubic.com/ i informując nas, co możemy zrobić, aby Ci pomóc. Możesz zaoszczędzić czas na rozwiązywanie problemów, przechodząc do naszej strony z często zadawanymi pytaniami lub przeglądając instrukcje obsługi przed zgłoszeniem roszczenia gwarancyjnego.
Co zrobi Anycubic?
Anycubic spróbuje zdiagnozować i rozwiązać Twój problem za pośrednictwem poczty elektronicznej. Anycubic może wymagać pobrania i zainstalowania określonych aktualizacji oprogramowania.
Jeśli problem nie może zostać rozwiązany przez e-mail lub zastosowanie aktualizacji oprogramowania, Anycubic wymieni akcesoria, jeśli problem będzie objęty niniejszą ograniczoną gwarancją.
W przypadku roszczeń gwarancyjnych związanych z jakością produkty zostaną wymienione na fabrycznie odnowiony model o takiej samej wartości, jeśli będzie dostępny; w przeciwnym razie zostanie wysłana nowa pozycja. Gwarancja na wszystkie wymiany obejmuje ten sam okres gwarancji, co oryginalny wadliwy element.
*Okres gwarancji może się różnić w zależności od lokalnych przepisów i regulacji.
Korzystanie z danych osobowych
Uzyskując obsługę posprzedażną zgodnie z tą polityką, upoważniasz Anycubic do przechowywania twoich danych kontaktowych, w tym imienia i nazwiska, numeru telefonu, adresu wysyłki i adresu e-mail. Będziemy chronić bezpieczeństwo Twoich informacji.
Część Ⅱ - WARUNKI OGÓLNE
Wymiana części w przypadku problemów z jakością
Wszystkie wady jakościowe przedmiotów sprzedawanych bezpośrednio przez Anycubic są objęte przedłużoną gwarancją, licząc od daty zakupu. Część zamienna dostarczona przez Anycubic może nie być nowa, ale będzie sprawna i co najmniej funkcjonalnie równoważna z gwarancją oryginalnego produktu lub części. Część zamienna będzie objęta gwarancją na pozostałą część oryginalnej gwarancji na produkt.
Co zrobić przed skorzystaniem z serwisu
Kupujący musi przedstawić wystarczający dowód zakupu.
Anycubic musi udokumentować, co się stanie, gdy kupujący naprawi problem z produktem.
Wymagany jest numer seryjny wadliwego produktu i/lub widoczny dowód wykazujący wadę.
√ Może być konieczne zwrócenie przedmiotu do kontroli jakości.
Ważny dowód zakupu:
Numer zamówienia dla zakupów online dokonanych od Anycubic lub autoryzowanych sprzedawców Anycubic.
Faktura sprzedaży
Opatrzony datą paragon od autoryzowanego sprzedawcy Anycubic, zawierający opis produktu i jego cenę
Pamiętaj, że więcej niż jeden rodzaj dowodu zakupu może być wymagany do przetworzenia roszczenia gwarancyjnego (takiego jak potwierdzenie przelewu i potwierdzenie adresu, na który przedmiot został pierwotnie wysłany).
Adres zwrotów: Albert-Schweitzer-Straße 1, Tor 50 GRS 75Z45AA
(Miasto)Grolsheim
19171. (Skontaktuj się z nami w sprawie zwrotów: Official@anycubic .com)
Telefon: 0151-66342177